Sommerhøjskole uge 26

Beskrivelse

Kom og vær med til at skabe årets festplads, når vi sammen på sommerhøjskole sætter liv til alle vores sjove, skøre og kreative idéer. Vi skal blandt bygge farverige boder og tombolaer, lave spændende mad og pynte børnehøjskolen op til et brag af en fest. Sammen bestemmer vi, hvad der ellers skal være på vores festplads. Undervejs skal vi inspireres både ude og inde, og derfor tager vi en hel dag i skoven, hvor vi laver mad over bål, finder en masse flot pynt i skoven og samler ind af naturens råvarer til den store festmiddag. Det hele vil ende ud i vores helt egen børnehøjskole-festplads med festmiddag og sjove boder.

Pris: 300 kr.

Frist for tilmelding: onsdag d. 1. juni 2022.

Mandag d. 27. juni kl. 08.30 – 15.30

Tirsdag d. 28. juni kl. 08-30 – 15.30

Onsdag d. 29. juni kl. 08.30 – 20.30

(Nærmere program sendes til deltagerne.)

Aarhus Børnehøjskole – Nørre Allé 44 – 8000 Aarhus C

Aldersgruppe

6-13 år.

NB

Vi følger de til enhver tid gældende regler for forebyggelse af smitte med Covid-19.
Del på facebook
Del på email