Jeg vil gøre verden større for de mindste

Jeg synes, at alle børn har ret til lidt højskole i deres liv.

En højskole, hvor der plads til at være lige præcis den, man er. Et sted, hvor man kan få venner og føle sig som en del af et godt fællesskab. Et sted, hvor børn og frivillige mærker, at der er nogle, der tror på dem, og at der er nogle, der vil noget med dem.

En højskole, hvor man kan være nysgerrig på livet og undres sig over hvorfor livet er, som det er. Et sted, hvor man kan stille spørgsmål og filosofere over det at være et menneske. Et sted, hvor vi synger sammen, og lytter til gode fortællinger om alt muligt, der er spændende og sjovt.

En højskole, hvor der sker en masse forskellige læringsaktiviteter, der opsluger ens opmærksom, så man glemmer verden omkring sig. Et sted, hvor man kan lære nye ting, prøve sine idéer af og opleve at verden åbner sig, når vi er nysgerrige.

En højskole, hvor vi skal have det sjovt sammen!

Aarhus Børnehøjskole er noget, vi skaber sammen. Derfor er du meget velkommen til at give os idéer og gode råd her.