Sommerhøjskole uge 26 – ‘Hvad kan jeg blive?’

Beskrivelse

Kom og vær med til en sjov uge på Aarhus Børnehøjskole, hvor kun fantasien sætter grænser for, hvad du kan blive. Gennem aktiviteter, både inde og ude, skal vi blandt andet lære at være magikere, cirkusartister, detektiver og borgmestre.

Vi skal grine, opklare gåder, lave cirkusforestilling, være tv-værter, synge og trylle kedsomheden væk – for her på sommerhøjskolen er der fuld fart på de gode oplevelser.

Ugen du ikke må gå glip af finder sted mandag til torsdag i uge 26. (Nærmere program og tidspunkter sendes senere.)

Så tag en ven under armen og tilmeld dig før din nabo.

OBS! Der er et begrænset antal pladser (først til mølle – så vent ikke med tilmeldingen).

Uge 26: Mandag d. 26.6 til torsdag d. 29.6

Aldersgruppe

6-13 år.

500 kr.